نرم کننده ها و تصفیه کننده های آب

توضیحات محصول:

نرم کننده ها و دستگاه های تصفیه آب سری eVOLUTION EcoWater هوشمندترین نرم کننده ها و تصفیه کننده های آب جمع و جور موجود در بازار هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که حتی مطمئن تر ، خودکفا و تا حد ممکن ایمن تر باشند. برای شما ، خانواده و خانه شما.

آیا به دنبال اقتصادی ترین نرم کننده آب در بازار هستید؟ آیا شما برای راحتی و راه حل های ابتکاری خود ارزش قائل هستید؟ آیا می خواهید یک دستگاه قابل اعتماد تهیه کنید که بتوانید سالها روی آن حساب کنید؟

ما به شما eVOLUTION - سری نرم کننده های آب نسل جدید از مارک EcoWater با ماژول داخلی WiFi!

نرم کننده آب eVOLUTION 200 Compact

یکی از نرم کننده های کوچک آب موجود در EcoWater. راه حل ایده آل برای آپارتمان ها یا خانه های تک خانواده ، جایی که نیازی به جریان آب زیادی نیست (1 حمام و 1 آشپزخانه) ، و فضای نصب کاملاً محدود است. ابعاد دستگاه اجازه می دهد تا آن را حتی در زیر سینک ظرفشویی در کابینت آشپزخانه نصب کنید.

نرم کننده آب eVOLUTION 400 Boost

مدل 400-Boost - به طور خاص برای خانوارهای استاندارد تهیه شده است. این دستگاه به دلیل اندازه و عملکرد مطلوب بسیار مورد توجه و محبوبیت دارد. الگوی مناسب برای خانواده های دارای فرزند و به عنوان یک راه حل مطلوب برای خانه های تک خانواده.

نرم کننده آب eVOLUTION 600 Power

مدل 600-Power - بزرگترین نرم کننده آب در پیشنهاد EcoWater. ظرفیت و کارایی آن کاربرد وسیع تری را نشان می دهد - برای خانه های چند خانواده ، هتل ها و صنایع کوچک ، آبگرم ، ساختمانهای اداری و تجاری و موارد دیگر. این مدل یک ظرف جداگانه برای مواد مصرفی دارد - قرص های نمک.

eVOLUTION Refiner - مجموعه ای از دستگاه های تصفیه 2 در 1 با نسل جدید WiFi است. آنها همه مزایای نرم کننده های آب را دارند و علاوه بر این به فیلتر کربن فعال مجهز هستند که باعث بهبود طعم و بوی آب شما می شود. با نصب دستگاه تصفیه Refiner ، شما آب شیر سالم و بهبود یافته را مصرف خواهید کرد ، و مقیاس وسایل خانگی ، دوش و شیرآلات در حمام و آشپزخانه را فراموش خواهید کرد.

تقویت کننده تصفیه کننده eVOLUTION - برای خانوارهای آپارتمان ها و خانه هایی که حداکثر 12-15 متر مکعب در ماه مصرف می کنند ، با سختی متوسط ​​آب. این مدل برای خانواده های کوچک ایده آل است. ابعاد آن امکان نصب حتی در زیر دیگ آویز برای گرم کردن یا دیگ بخار را فراهم می کند ، زمانی که فضای کمدی یا اتاق دیگ بخار وجود ندارد.

قدرت تصفیه کننده EVOLUTION - برای خانوارهای خانه های تک خانواده و دو خانواده با مصرف آب بیش از 15 متر مکعب در ماه. مدلی با ظرفیت مشابه در طی دو سال اخیر بیشترین مورد جستجو و خریداری دستگاه در محدوده ECOWATER است. دستگاه تصفیه آب 2 در 1 ، برای خانه های بزرگتر که به بهره وری بالا و جریان بالاتر نیاز است.

چرا آب را در خانه تصفیه می کنیم؟

آب در خانه شما از طریق منبع آب نزدیک تأمین می شود.
کیفیت آب از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است ، بنابراین آب شما می تواند سخت ، دارای سنگ آهک ، رسوب ، حتی آفت کش ها و سایر مواد سمی باشد.

چگونه این مشکلات را حل کنیم؟

تصفیه توسط شرکت های آبرسانی: تأمین کنندگان آب با تصفیه آب تحت کنترل مقامات مربوطه و تأمین آب آشامیدنی مطابق با استانداردهای دقیق بهداشتی ، بر این مشکلات غلبه می کنند.
با این حال ، این شرکت ها به نیازهای مصرف کنندگان خانگی پاسخ نمی دهند:
برای از بین بردن باکتری ها ، آنها از مواد شیمیایی مانند کلر استفاده می کنند که به آب طعم بد و بوی نامطبوعی می دهد.
آنها با سختی آب که دائما به لوازم شما آسیب می رساند و مقادیر زیادی انرژی مصرف می کنند ، مقابله نمی کنند.
آنها ذرات مکانیکی را در آب باقی می گذارند ، بنابراین کیفیت آب ، به ویژه آب آشامیدنی را پایین می آورند.

آب بطری شده؟

با مشاهده این مشکلات ، یکی از احتمالات مصرف کنندگان استفاده از آب بطری است. از این طریق فرصت های زیادی برای تأمین سلیقه های فردی وجود دارد: آب با نمک کم و بیش ، آب با فلزات فلان و غیره. علاوه بر این ، در مسافرت آب بطری بسیار مناسب است.
با این حال ، تولید و حمل و نقل اینگونه محصولات بدون در نظر گرفتن کارهای اضافی خانه و تحویل خانه از فروشگاه ، انرژی گرانبهایی را مصرف می کند و هزینه آن را گران می کند.

تصفیه آب در خانه راه حل مناسبی است!

فقط تصفیه آب در خانه راه حل مناسب و مناسب برای آب از هر کیفیت را فراهم می کند. تصفیه آب در خانه با ایجاد نرم ، تمیز ، شفاف ، بدون ناخالصی ، به راحتی با چرخاندن شیر ، همه این مشکلات را حل می کند.

چه فوایدی دارد؟

هنگامی که یک سیستم نرم کننده یا سیستم تصفیه مرکزی در خانه نصب می کنید ، یک محیط تمیز و محافظت شده برای کل خانواده خود ایجاد می کنید و با کاهش مواد و محصولات آلوده کننده آن ، محیط را حمایت می کنید.

هر محصول در خدمت هدفی است.

نرم کننده آب نرم شده را به همه شیرآلات داخل خانه می رساند. این از لوله ها ، وسایل برقی و آبگرمکن ها در برابر اثرات مخرب آب سخت محافظت می کند.

نتیجه این است: صرفه جویی در انرژی بیشتر ، استفاده بهینه و عمر طولانی دستگاه ، حفاظت بهتر از محیط زیست!

یک فیلتر برای کل خانه ، آب تصفیه شده مداوم را از همه شیرهای خانه منتقل می کند ، طعم و بوی ناخواسته کلر و همچنین ذرات جامد مکانیکی معلق در آب را از بین می برد.

نتیجه این است: آب آشامیدنی و استحمام بهتر از همه شیرآلات!

[ بازدید : 17 ]

[ چهارشنبه 22 بهمن 1399 ] 22:48 ] [ آقای تصفیه ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]