دستگاه تصفیه Princess 283002

ما تعجب می کنیم که چرا جوانان و کودکان به طور فزاینده ای از بیماری بزرگسالان رنج می برند. محیط آلوده ، عادات غذایی مضر ، شرایط استرس زا - همه این عوامل متابولیسم انسان را مختل می کنند. هدف از غذا و آب تأمین انرژی برای رشد و نمو بدن است.
 
آب یک عنصر جهانی برای حفظ تعادل در بدن ما و منبع حیاتی انرژی ، سلامتی و زیبایی است. آب مسئول تعدادی از فرایندهای حیاتی بدن است. هضم را بهبود می بخشد ، دمای بدن را تنظیم می کند ، به چربی سوزی و مدل سازی عضلات کمک می کند. آب مسئول متابولیسم مناسب مواد مغذی ، انتقال اکسیژن به سلول ها و همچنین انتقال هورمون ها و آنزیم ها است. 
 
قابل تأمل نیست که تأثیری که بر روان ما می گذارد ، زیرا باعث بهبود خلق و خو می شود ، افکار بد را بدرقه می کند ، نیرو می بخشد و انرژی و لحن بدن را بازیابی می کند. و همه اینها بر سلامتی و ظاهر ما تأثیر مثبت دارد. و این همه نیست - آب کمک می کند تا مواد غیرضروری به راحتی از بدن خارج شود و بدن را تصفیه می کند.
 
بسیاری از پزشکان نوشیدن آب را هنگام سردرد ، احساس تمایل به خوردن چیز شیرین و مضر ، ابتلا به یبوست ، داشتن پوست مشکل و دیگران توصیه می کنند. فواید آب به سادگی بیشمار است.
 
دستگاه تصفیه آب Princess 283002 دارای فیلتر تصفیه آب 3M با کیفیت بالا است که برای 12 ماه استفاده یا 4000 لیتر طراحی شده است. این ماده 99.95٪ از کل آلودگی ها ، ویروس ها ، باکتری ها ، ذرات مکانیکی ، سموم دفع آفات ، سرب ، فلزات سنگین ، مواد پتروشیمی ، نمک های سختی ، کلر و غیره را تصفیه می کند. همچنین شما می توانید فیلتر دوم دیگری را خریداری کنید.
 
دستگاه تصفیه آب Princess 283002 از طراحی ساده و شیکی برخوردار است که آن را برای هر فضای داخلی مناسب می کند. این معیارها را برای دوستی و قدرت زیست محیطی مطابقت داده و حتی از آنها فراتر می رود. تنها کاری که شما باید انجام دهید اتصال آن به منبع تغذیه و شبکه برق است تا از آب تمیز و سالم لذت ببرید. طراوت بی پایان!
پرنسس 283002 آب آشامیدنی با کیفیت برای خانه ، ویلا ، دفتر ، رستوران ها ، مدارس ، مهد کودک ها ، امکانات پزشکی و سایر مکان های مورد نیاز فراهم می کند.
 
دستگاه تصفیه آب Princess 283002 در مقایسه با خرید آب بطری صرفه جویی قابل توجهی می کند. مقدار یک لیتر آب تصفیه شده از Princess 283002 بسیار کمتر از آب بطری است.
ساخت ایتالیا و از آلمان وارد شده است!
 
  • - دستگاه تصفیه آب
  • - تصفیه آب به طور مستقیم از منبع آب
  • - طراحی زیبا و اندازه جمع و جور
  • - دکمه مناسب برای ریختن آب
  • - فیلتر 3M برای 12 ماه استفاده یا 4000 لیتر
  • - آب 99.95٪ از کل ناخالصی ها ، باکتری ها ، ذرات مکانیکی ، سموم دفع آفات ، سرب ، فلزات سنگین ، پتروشیمی ها ، نمک های سختی ، کلر و غیره را تصفیه می کند.
  • - حداقل فشار کار: تا 1.5 بار
  • - صرفه جویی قابل توجهی در مقایسه با خرید آب بطری شده است
  • - ابعاد بسته بندی: 49.5 / 30/37 سانتی متر
 

امکان خرید فیلتر اضافی

 
تحویل کالا برای کل کشور با شرکت پیک انجام می شود و با هزینه خریدار است. ما قبل از پرداخت هزینه ، با تست گزینه و بررسی ارسال می کنیم! قبل از ارسال ، تمام دستگاه ها توسط یک فرد فنی برای امنیت و امنیت بیشتر مشتریان آزمایش می شوند!

[ بازدید : 12 ]

[ جمعه 10 بهمن 1399 ] 0:56 ] [ آقای تصفیه ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]